Zdjęcia produktowe żywności
Chcesz, aby klienci po zobaczeniu zdjęcia Twojego produktu od razu mieli ochotę kliknąć „dodaj do koszyka”? A może masz pomysł na ciekawe prowadzenie profilu w social mediów, ale brakuje Ci… zdjęć? Sprawdź moją ofertę.
Fotografia żywności
Zdjęcia na białym tle (typu packshot) dobrze pokazuje produkt i z pewnością nie odciągają od niego uwagi, ale… to za mało. Zobacz, co robi Ikea (i wiele innych sklepów też) – obok zdjęć samych mebli, czy dodatków, przedstawiają, jak można je zaaranżować w swoim wnętrzu. Takie zdjęcia angażują, skłaniają do myślenia i, ostatecznie, zakupu. Dlatego – bądź jak Ikea!
Nie masz pomysłu, jak inaczej pokazać swój produkt? A może brak Ci czasu/sprzętu/umiejętności, aby wykonać ciekawe zdjęcia? Mogę Ci w tym pomóc. Specjalizuje się w stylizowanych zdjęciach żywności, produktów spożywczych, które wykonuje na potrzeby sklepu internetowego, reklamy, czy promocji w social mediach. Sprawdź, co mam Ci do zaoferowania.
Zdjęcia produktowe stylizowane
Jak myślisz, co bardziej zachęca do zakupu? Zdjęcie syropu naturalnego na białym tle, czy może rozgrzewającej herbatki, do której ktoś właśnie nalewa syrop? Myślę, że odpowiedź jest prosta. Aranżowana fotografia żywności wywołuje określone skojarzenia, a także podpowiada Twojemu klientowi, w jaki sposób może wykorzystać dany produkt, co zwiększa szanse na to, że go zakupi.
Zdjęcia żywności do sklepu
Aranżowane zdjęcia żywności to sposób na to, aby urozmaicić kartę produktów w sklepie. Mogą być alternatywą do zdjęć na białym tle (szczególnie, jeśli Twój produkt przedstawiony w ten sposób wygląda wyjątkowo nieatrakcyjnie), albo ich uzupełnieniem.
Mogę wykonać stylizowane zdjęcia produktowe żywności do sklepu internetowego, które, pomimo tego, że będą ciekawe i różnorodne, zachowują spójność. Neutralne tło, niewielka ilość dodatków nadadzą charakteru, ale nie odwrócą jednocześnie uwagi od tego, co jest najważniejsze, czyli od Twojego produktu.
Za każdym razem zadbam też o to, aby zdjęcia żywności były zgodne ze strategią wizerunkową Twojej marki.
Zdjęcia żywności do social mediów
Aranżowane zdjęcia produktowe sprawdzą się nie tylko w sklepie internetowym, ale przede wszystkim w social mediach – uatrakcyjnią Twój profil, zwiększą zaangażowanie. Reklamowe zdjęcia żywności dadzą spore pole do manewru, ponieważ można nawiązać do okazji, pory roku, czy zbliżających się świąt – to świetny sposób na promocję w internecie.
A dzięki temu, że zajmuje się fotografią kulinarną, mogę również opracować przepis i pokazać, jak wybrany produkt spożywczy sprawdzi się w konkretnej potrawie. To sposób na to, aby dając dodatkową wartość, jaką jest inspiracja na śniadanie, obiad, czy kolację, zachęcić klientów do ponownych zakupów.
Opracowanie przepisów
Mogę opracować przepis z wykorzystaniem Twojego produktu spożywczego i pokazać go na zdjęciu. Wtedy otrzymasz ode mnie nie tylko zdjęcie, ale też sposób przygotowania dania do publikacji w social mediach, czy na stronie internetowej.
Przykłady stylizowanych zdjęć produktu
Zapomnij o zdjęciach na białym tle i…
…napisz do mnie, a zrobię dla Ciebie angażujące, przykuwające uwagę aranżowane zdjęcia produktowe – idealne do reklamy, social mediów, czy do sklepu internetowego.
Aranżowane zdjęcia produktowe żywności
Jesteś procentem (lub producentką) żywności? Albo nic nie produkujesz, ale za to sprzedajesz produkty spożywcze? W obu przypadkach stylizowane zdjęcia reklamowe jedzenia to rozwiązanie dla Ciebie.
Aranżowana fotografia, w przeciwieństwie do zdjęć produktów na białym tle, przykuwa uwagę odbiorców, angażuje ich, zatrzymując na dłużej przy Twoim towarze. Może inspirować, wywoływać określone skojarzenia – przedstawia produkt w taki sposób, w jaki chcesz, aby był postrzegany.
Gdzie takie zdjęcia reklamowe żywności się przydadzą? Przede wszystkim w sklepie internetowym jako główne lub dodatkowe zdjęcie na karcie produktu. Świetnie sprawdzą się też w social mediach, bo przecież nie opublikujesz na Instagramie lub Facebooku produktu na białym tle, prawda? Dlatego sprawdź, jakie masz możliwości.
Zdjęcia jedzenia do reklam – współpraca
Stylizowane zdjęcia reklamowe żywności charakteryzują się tym, że wokół głównego produktu tworzy się aranżację, która nawiązuje do jego cech, odzwierciedla okazje, podczas których można go wykorzystać lub pokazuje jeden ze sposobów zastosowania.
Jeśli zdjęć produktowych potrzebujesz do sklepu internetowego, wystarczy uniwersalne tło i kilka dodatków, które nawiążą do głównego bohatera. W pozostałych przypadkach (gdy zdjęcia przeznaczone są do celów promocyjnych, albo publikujesz je jako dodatkową wersję na karcie produktu), opcji jest kilka. Można wykonać stylizowane zdjęcie samego produktu, a aranżację dobrać w zależności od jego charakteru bądź danej okazji (walentynki, Dzień Kobiet, Boże Narodzenie etc.). Warto też pokazać, co można przygotować z konkretnego składnika, inspirując tym samym klientów do zakupu… i działania. Wtedy, na zdjęciu pojawia się gotowe danie, obok którego lokuje się Twój produkt. Jeszcze ciekawszym rozwiązaniem jest przedstawienie różnych etapów przygotowania potrawy krok po kroku.
Takie zaprezentowanie oferty pobudza wyobraźnię, przyciąga odbiorców na dłużej – może się wahają, a Ty pokażesz, jak przyda się dany składnik w codziennym gotowaniu? Lub po prostu odróżnisz się od konkurencji, która sprzedaje dokładnie to samo, ale nie w tak atrakcyjny sposób.
Jeśli właśnie Cię zainteresowałam, napisz do mnie. Przeanalizujemy, czego potrzebujesz i przedstawię najlepsze rozwiązania dla Ciebie.