fbpx
Joanna Kaźmierczak stylizacja żywności

Spodobało Ci się moje portfolio?

Napisz do mnie, jeśli potrzebujesz inspirujących zdjęć produktowych lub chcesz wykonać sesję wizerunkową, by pokazać klientom, co robisz i dlaczego warto skorzystać z Twoich usług.

Aranżowane zdjęcia produktów – kiedy się sprawdzają?

Zdjęcia reklamowe produktów można podzielić na dwa typy – packshot, na jednolitym, najczęściej białym tle oraz aranżowane, stylizowane. Pierwsze idealnie sprawdzą się jako zdjęcie główne w karcie produktu w sklepie internetowym, natomiast za pomocą tych drugich… zachęcisz klienta do zakupu.

Stylizowane zdjęcia produktów mogą spełniać jedną z kilku funkcji – podkreślać cechy charakterystyczne towaru, przyciągać uwagę klientów, wywoływać określone skojarzenia (najczęściej nawiązując do określonej sytuacji, bądź okazji), a także pokazać, jak można wykorzystać daną rzecz w praktyce.

Do czego aranżowane zdjęcia produktowe się sprawdzają? Najczęściej do komunikacji w social mediach, wykorzystywane są również w materiałach reklamowych. Coraz częściej znajdują zastosowanie w karcie produktu w e-sklepie, jako drugie/trzecie dodatkowe zdjęcie. Jeśli sprzedajesz dodatki do wnętrz, dobrze jest pokazać, jak w prosty sposób można je wkomponować w swoją wizję. Produkujesz zabawki dla dzieci? Pokaż maluchy podczas zabawy lub przedstaw nietypowy sposób wykorzystania zabawek. A jeśli masz sklep spożywczy, sprawa jest prosta – zainspiruj swoich klientów potrawami, które można przyrządzić za pomocą produktów dostępnych u Ciebie.

Fotografia produktów, zdjęcia reklamowe – portfolio

Jak zaaranżować zdjęcia reklamowe produktów? Przykłady możesz sprawdzić w moim portfolio. Tworząc stylizację, czy wymyślając bazowy pomysł, kieruje się cechami produktu, a także przeznaczeniem zdjęcia, za każdym razem dopasowując ostateczny efekt do tego, czego aktualnie potrzebujesz.

To, w czym się oprócz tego specjalizuje, to profesjonalna fotografia reklamowa wykorzystywana w celach wizerunkowych. Fotografie reklamowe to dobre rozwiązanie dla osób, które zajmują się działalnością usługową i poprzez zdjęcia chcą pokazać swoją pracę, jej jakość. Ten typ fotografii sprawdzi się również w przypadku producentów czy sklepów internetowych. Producenci mogą pokazać kulisy swojej pracy, jak powstaje dany produkt, a to zawsze ciekawi odbiorców. Natomiast fotografie reklamowe to dla sklepów internetowych dobra okazja, by zobrazować, jak pakują zamówienia itp.

W moim portfolio możesz sprawdzić przykładowe zdjęcia wizerunkowe. Jeśli Ci się spodobają, skontaktuj się ze mną  – chętnie nawiąże z Tobą współpracę.